mandag 6. juni 2016

Papirsaum

 For nokre år sida kjøpte eg to pakkar med stoff på Kathrines Quiltestue for å sy duken som er vist bilde av lenger ned på sida. Det blei mykje restestoff når eg var ferdig med den. No har eg sydd to løparar med litt papirasum på.
 Eg brukar å sy over papp for so å ta det vekk før eg syr det ned på eit bakgrunnstoff. Likar ikkje å sy det fyrst på bakgrunnen for so å klippe ut på baksida og so plukke vekk papirmalane. Blir for mykje "dill" for meg.
 Hjerter :)
Her er duken som eg starta med.

Har fortsatt meir stoff igjen............................

3 kommentarer:

  1. Begge deler var nydelig .Katrinesquiltestue har mye fint.Legger meg til er ny i bloggland

    SvarSlett
  2. Dette er berre så fint!

    SvarSlett
  3. yvonne@mail.postmanllc.net

    SvarSlett