mandag 21. januar 2013

BOLLAR

På  quiltemøtet no i januar hadde eg med mat og kaffi. Då lagde eg bollar. Fikk mange positive kommentarar på bollane. Lovde at eg skulle få lagt oppskrifta ut på bloggen til Gloppen lappe og quilteklubb, men kanskje den kan ligge her og?

Oppskrifta har eg funne på nettet ein gong for lenge sida..........

175 g. smør
1l. lunka vatn
1 1/2 pk. gjær
ca. 2 kg.kveitemjøl ( eg har brukt spelt)
250 g. havremjøl
150 g. havregryn
100 g. havrekli
150 - 250 g. sukker (eg brukar brunt sukker)
2 ts. salt
1 ss. kardemomme
3 stk. revet gulrot
2 stk. epler i terningar
hakka valnøtter
3 dl. rosiner

Hev, trill ut ,pensle med egg, steik i 10-15 min, ca 230 grader.

Bollane er gode med brunost

Håpar det smakar

1 kommentar:

  1. Gratulerer med blogg, dette var ei positiv overrasking!

    SvarSlett